Flere artikler innen Personalmøter
Trivselskalender på SFO
Arbeidsmiljøet og kvaliteten på det vi gir barn i SFO blir bedre, og sykefraværet faller når det er tillit, rettferdighet og et godt samarbeid på arbeidsplassen. Dette kalles virksomhetens sosiale kapital, og den gjør også virksomheten bedre rustet til forandring og tåle langvarige utfordringer.
Les mer >>Opplegg Planleggingsdag2
Et av SFOs varemerker bør være barn som beveger seg mye og ofte. Kanskje på tide med en planleggingsdag viet tilrettelegging for mer fysisk aktivitet i barnegruppa..?
Les mer >>Tanker rundt personalmøtet
Anne Nielsen gir oss her noen tanker fra sin tid som SFO-leder om hva som er lurt å holde fokus på i forhold til personalmøtet.
Les mer >>Tid til fordypning
Personalmøter er en unik treningsarena for barneveiledere. Det å finne gode tema til disse treningene er ofte en utfordring. Man vil jo at de ansatte skal få så mye ut av disse timene som mulig.
Les mer >>Personalmøtet - saksliste
Hvordan legge opp personalmøtet mest mulig effektivt, mest mulig løsningsorientert og slik at alle føler de er en viktig del av møtet?
Les mer >>Tid til fordypning
Personalmøter er en unik treningsarena for barneveiledere. Det å finne gode tema til disse treningene er ofte en utfordring. Man vil jo at de ansatte skal få så mye ut av disse timene som mulig.
Les mer >>Tid til å tenke fag
Personalmøter er en unik treningsarena for barneveiledere. Det å finne gode tema til disse treningene er ofte en utfordring. Man vil jo at de ansatte skal få så mye ut av disse timene som mulig.
Les mer >>Det unevnelige - fagprat på personalmøte
Vi har et oppdrag. Vi skal skape en tilværelse for barn i SFO som kan bidra til vekst og utvikling hos barnet, basert på trygghet, nærhet, omsorg og varme. På veien dit skjer det saker og ting – noen er nesten unevnelige. Denne saken passer perfekt som inspirasjon til fagprat på neste personalmøte.
Les mer >>Personalmøte – hvis og når?
Vi har fått skjermbrev om personalmøtet. Tipper at dette angår de fleste i SFO-Norge!
Les mer >>