Toggle navigation
Hjem
Pedagogikk
Planer og vedtekter i SFO
Barns medvirkning
Overgang
Omsorg, lek og læring
Integrering og inkludering
Samspill og kommunikasjon
Fritidspedagogikk
Ledelse
Strategi
Personale
Egeneledelse
Foreldre
Barn og helse
Førstehjelp
Forebyggende tiltak
Annet helsestoff
Smittevern
Idebank
Den store SFO-dagen
Mat i SFO
Lekedatabasen
SFO/AKS - læringsarena 2
Natur, miljø og teknikk
Kunst, kultur og kreativitet
Fysisk aktivitet i SFO/AKS
Snodigheter ved perlebordet
Tema
Alt blir bra - gode tips
Barn i SFO som utfordrer
Del 4 av SFO
Fra barnehage til skole/SFO
Følelsesskolen
Innovasjon i SFO
Jul i SFO
Kompetanseheving og kapasitetsbygging i SFO
Lekemiljø former leken
Læring i SFO
LØFT for barn
Personalmøter
SFO som prosjektarena
Sommer på SFO
Ulik alder – ulike behov
Utebasen
Verktøy
Relasjonsbasert ledelse
Marthes regnbuedrøm
Kurs
Konferanse -Kvalitet i SFO 2024
Digital kursbase
Kurs om vold og overgrep
Digital kursprosess: Han b’ynte
Kursprosess Nasjonal rammeplan SFO
Kurs du kan bestille
Nettkurs - Førstehjelp
Bli medlem
SFO-dagen
SFO-dagen 2024 opptak
Idebank 2024 - Aktivitet og bevegelsesglede
Glemt passord
Logg inn
Bli medlem
Wowfaktor – også i SFO
Ivar Haug
02.05.2011
En britisk forsker har påvist at elever som inspireres til å forme, skape og uttrykke seg kunstnerisk, oppnår bedre skoleresultater.
Denne artikkelen er kun åpen for medlemmer av Nettverket! for SFO.
For å lese hele artikkelen må du logge inn (øverst til høyre i menyen).
Dersom du ikke er medlem må du melde deg inn for å få full tilgang.
Les mer om medlemskap i Nettverket! for SFO