Les også
Marthes regnbuedrøm del 3
Marthe har jobbet i SFO i til sammen 17 år, de siste 12 ved Volden skole i Tønsberg. Hun har alltid vært opptatt av å jobbe kreativt med barn, og har hatt god mulighet til dette gjennom arbeidet sitt. I flere år har hun hatt kunstgruppe i SFO. Denne gangen er det krøllebilde som er utfordringen.
Les mer >>Hyllest til regnværet
Så kom det endelig litt regn igjen. Hva er vel bedre å glede seg over regnet og bli litt inspirert? I regnvær er det deilig å slippe å bli våt og da trenger vi en paraply.
Les mer >>Fargerike fingertupper
Litt flytende farge på en fingertupp, og du har en stempelpute som kan forme flotte mønster på arket
Les mer >>Ta med maleskrin og pensler ut..
Skoleferien er i gang, mens vi i SFO har noe flotte uker igjen på jobb. Skal dere til stranden vil jeg anbefale å ta med maleskrin og pensler. Og husk fotoapparat..
Les mer >>Bli med inn i fargenes verden
Forrige uke skrev jeg om maling og primærfargene. Denne uken handler Marthes regnbuedrøm om å blande og leke med farger.
Les mer >>Kjæreste på gang?
Det er på tide å gjøre seg klar til våren. I dag lager vi ringer, store og fine slik at alle kan beundre dem.
Les mer >>Sy et bilde
Å se flere muligheter i materialene synes jeg er gøy. Tråd og kartong i en litt annen variant kommer her.
Les mer >>Årets store juleutfordring
Vi trenger alle gode tips og ideer til juleverkstedet. Klikk deg inn og se hva du kan bidra med.
Les mer >>Regnkunst
Endelig kom regnet… Vel, det er vel ikke akkurat drømmeværet, men når det først kommer får man gjøre det beste ut av det.
Les mer >>





